środa, 1 kwietnia 2015

malutka sukieneczka z resztek

Zostało mi sporo niedużych kawałków polaru, które przestały się już mieścić w koszu na resztkowe materiały. Aby opróżnić go trochę, powyciągałam owe kawałki i zaczęłam dumać, co by tu z nich uszyć. Przeglądnęłam kilka Burd i wybór padł na małą sukieneczkę dla półrocznej córeczki moich znajomych. Wykorzystałam wykrój z kiedyś wydawanej gazetki "Kobiece pomysły" nr 05/1998, model 6, który nieco przerobiłam. Rozmiar sukieneczki - 64 cm. Wykorzystałam do jej uszycia trzy rodzaje polarku oraz kolorowe guziczki, które dostałam od mojej siostry :-) Sukieneczka jest klasyczna - kołnierzyk bebe, zapinana z przodu, odcinana w talii i dół marszczony. Bez rękawków, będzie ubierana na koszulkę. Ważne, że jest cieplutka i miła w dotyku:-)









4 komentarze: