czwartek, 16 kwietnia 2015

suknia na balety :-)

Gosia, to moja najmłodsza klientka :-) Przyszła z Mamą i zamówiła sukienkę. Sama wybrała model z Burdy, powiedziała z jakiego ma być materiału, jaka długość itd. Pełny profesjonalizm :-) 
Na sukienkę kupiłam kremową satynę i delikatną koronkę też w kolorze kremowym. Wykrój zrobiłam z Burdy 2/2014 model 144. Aby sukienka była dołem bardziej rozkloszowana, pod spód zakłada się spódnicę z namarszczonego tiulu. Takim sposobem uzyskaliśmy bardzo "kręcącą się" sukienkę :-) Zgodnie z zamówieniem mojej małej klientki :-) 
Do sukienki można założyć pasek z satyny kremowej lub z bordowymi dodatkami: paskiem i kwiatuszkami :-) 





3 komentarze:

  1. Śliczna sukieneczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :-) Doskonała sukienka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.,

    OdpowiedzUsuń
  3. z bordowym paskiem rewelacja:))

    OdpowiedzUsuń