środa, 6 maja 2015

Moda, która wyszczupla

Taki tytuł ma Burda "Duże jest piękne" 1/2014. W oko wpadł mojej koleżance żakiet z okładki - model 427-  i bluzka - model 430. Żakiet uszyłam z chabrowej gabardyny z dodatkiem lajkry. Nie jest zapinany, ale za to ma pomysłowe wyłogi, które bardzo ładnie tuszują co potrzeba :-) Sama forma składa się z tylu elementów, że trudno policzyć, ale warto było się pokusić o jego uszycie. Moim zdaniem najciekawszy jest tył żakietu. Środkowa część tyłu układa się w X, co dodatkowo wyszczupla, a na dole przyszyta jest baskinka z malutką kontrafałdą. Całość świetnie dopasowana w talii. Żakiet ozdobiłam malutkimi guziczkami z przodu i z tyłu. Do żakietu uszyłam bluzkę w kolorze bladego różu z żorżety merino. Prosta, dopasowana, aby nie wypychała żakietu. Bluzka jest nieco dłuższa od żakietu, tak jak na zdjęciu w Burdzie. Szwy obszyłam nitką z brokatem, których niestety na zdjęciach nie widać. Klientka zadowolona :-)
















5 komentarzy:

  1. Wspaniałości :-) Piękna bluzka i cudowny żakiet.
    Jak to dobrze móc sobie takie cudowności uszyć...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie uszyty żakiecik i bluzeczka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowy strój :-) miałam go na Komunii swojej córci :-P wyróżniałam się z tłumu

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoją pasję, ale w przeszłości sama dużo szyłam zarówno dla dzieci jak i dla siebie. Uszycie garsonki, bluzki czy innych części garderoby było dla mnie przyjemnością. Teraz już tylko maszyna służy mi w sytuacjach awaryjnych jak np, zszycie pęknięcia szwu czy wszycie nowego zamka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzeczka i żakiet, w ogóle szyjesz piękne rzeczy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń