piątek, 12 czerwca 2015

skrzynia na jabłka i postarzane donice

Dostałam od dobrego stolarza trzy drewniane skrzynie na jabłka i od razu wiedziałam jak je ozdobię ;-) Metodą suchego pędzla pomalowałam na biało, tak aby widać też było drewno. Ozdobiłam napisem i małym motywem z papieru ryżowego. Zwykła skrzynia całkowicie zmieniła swój wygląd i pojechała do mojej przyjaciółki :-)
Miałam też do przemalowania cztery gipsowe donice. Wczesniej ozdobione były nieciekawym motywem, ale od czego jest dekupaż :-) Najpierw pomalowałam je na złoto. Następnie przetarłam je woskiem i pomalowałam całość na biało. Jak przeschły, przetarłam je papierem ściernym, tak aby wyglądały na bardzo stare. Przykleiłam motywy lawendy i polakierowałam. Donice również otrzymały nowe życie :-)













1 komentarz: