piątek, 26 czerwca 2015

sukienka z cyrkoniami..

Pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza, ale podobno ma być już coraz cieplej :-) Na lato czeka też moja koleżanka, dla której uszyłam typowo letnią sukienkę. Materiał to żorżetka w piękne błękitne kwiaty na białym tle. Sukienka jest odcinana w talii. Dół z całej szerokości materiału, układałam w kontrafałdy - dwie po bokach i dwie po środku. Rękawek tzw. motylek. Najpiękniejszą ozdobą tej sukienki jest chyba zamek, bo każdy w każdy ząbek wtopiona jest cyrkonia. Prezentuje się naprawdę imponująco :-) 






Uszyłam też dla męża mojej przyjaciółki niedużą saszetkę i etui na klucze ze skaju :-) 




I torebkę z filcu, na której nafilcowałam na sucho czerwony kwiatek :-) 








4 komentarze:

  1. Jaka wspaniała sukienka... Przepiękne kwiaty, a zamek doskonały.
    Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obdarowany bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace! Sukienka wygąda super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń