poniedziałek, 15 czerwca 2015

szydełkowa chusta - jeszcze zimno :-)

Co z tego, że to czerwiec? Zimno jeszcze bywa i to porządnie, z dnia na dzień temperatura spada lub rośnie nawet o 15 stopni. W trakcie takich chłodniejszych dni wracam do szydełka. Tym razem z resztek tureckiej włóczki Himalaya Padisah uszydełkowałam chustę. Wyszła dosyć spora. Połączyłam w niej kolory nr 50207 i 50211. Zużyłam 4 motki po 180 metrów, szydełko nr 3. Skorzystałam z wzoru siatkowego  i takiego:


A to moja chusta: 





5 komentarzy:

  1. ooo tak:) właśnie przed chwilą śmiałam się do Jurka ,że "cieeeeeepłe" te poranki mamy -idealne na zimowe swetrzysko:)))
    Buziaki:)) bardzo lubię tę wełenkę-jest taka mięciutka:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna chusta :-) Przepiękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cudowna chusta! Piękne połączenie kolorów!!

    OdpowiedzUsuń