piątek, 10 lipca 2015

bluza z dresówki...

Przeglądając prasę krawiecką z wykrojami razem z koleżanką zobaczyłyśmy ciekawą bluzę. Spodobał się nam przede wszystkim krój, bo krótka i taka akuratna na teraz. Koleżanka stwierdziła, że takiej nie ma, a bardzo by chciała taką mieć ;-) Udałam się więc do mojego ulubionego sklepu z materiałami, zakupiłam ową dresówkę i uszyłam. Bluza jest w stylu sportowym, ma prosty krój, zamiast ściągaczy wszyłam wężykowatą imitację skóry i dekolt odszyłam minikołnierzykiem, coś w rodzaju stójki. Rękawy raglanowe. Ale najlepsze jest z tyłu bluzy! Aga poprosiła bym na plecach wyszyła jej imię, co by wiadomo było, czyja jest ta bluza :-)

Wykrój bluzy pochodzi z Diana Moda 1/2015, model 12 A.











4 komentarze:

  1. Ten "agnes" to przyciąga, jak magnes - świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluza! Prosta, ale coś w sobie ma. Ja już od dłuższego czasu przymierzam się do jakiegoś rozpinanego modelu. Czy ten z Diany miał właściwą rozmiarówkę? Dużo trzeba było dopasować? Będę wdzięczna za radę :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie wykrój jest w porządku, nie dopasowywałam dużo :-)

      Usuń
    2. dzięki :) z Dianą podobno różnie bywa, więc fajnie jak są dobre wykroje w dobrych wymiarach :)

      Usuń