środa, 26 sierpnia 2015

mały szydełkowy pajacyk

Kolejna szydełkowa zabawka, którą wykonałam ;-) Do wprawy jeszcze mi daleko. Do tego pajacyka nie miałam opisu wykonania, robiłam go więc tylko patrząc na zdjęcie, tzw. metodą prób i błędów, jedno zrobiłam drugie sprułam, żeby wszystkie elementy pasowały do siebie.  Pajacyk ma 17 cm wysokości, a robiłam go z bawełnianej włóczki organicznej. Wypchałam watą również bawełnianą. Nie do końca wyszedł mi uśmiech i oczy, ale ogólnie widać, ze to pajacyk :-)






5 komentarzy:

  1. ależ skąd - uśmiech ci wychodzi. :) Śliczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny pajacyk :-) Wspaniale Ci wyszedł - bardzo mi się podoba :-) Z uśmiechem to ja zawsze mam problem - nigdy mi jeszcze nie wyszedł idealny... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przytulankowy pajacyk:)) Świetny:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne chusty ,pozdrawiam .Kolory typowo jesienne.

    OdpowiedzUsuń