wtorek, 15 września 2015

chusta w kolorach jesieni

W sierpniu mój mąż przywiózł mi z Warszawy dwa motki włóczki Magic Fine 554. Zna się na kolorach i wiedział, że te akuratnie mi się spodobają - piękne jesienne kolorki - zielenie, brązy i rudości. Od razu wiedziałam, że zrobię z niej chustę. Wyszukałam więc ciekawy wzór i w dwa wieczory uszydełkowałam dla siebie chustę. Zużyłam całe dwa motki, czyli 600 metrów dobrej jakości włóczki. Jest to połączenie wełny z akrylem, z pięknym połyskiem, dający efekt jedwabiu. Robiłam szydełkiem nr 3. A oto moja chusta:








4 komentarze:

  1. Kolory są obłędne, chusta piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Cudowne kolory i śliczny wzór :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna chusta ,bardzo ladny kolorek welny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Brawo dla męża za kolorki, a dla Ciebie za całość!!

    OdpowiedzUsuń