czwartek, 22 października 2015

białe szydełkowe ponczo

Tak jak poprzednio, to ponczo również jest dla wyjątkowej osoby :-) Ale tym razem nie dla blondyny :-) Zgodnie z zamówieniem ponczo miało być białe i nie koniecznie na lato. Uszydełkowałam więc je z bawełnianej włóczki z domieszką akrylu, ale niestety brak metki i nie znam nazwy włóczki. Zużyłam cztery dość duże motki, szydełko nr 3,5. Ponczo robiłam z prostokątów, ale bezszwowo. Wykończyłam je wzorem muszelkowym. 
Ponczo wyszło trochę ciężkie, myślę że to zasługa włóczki, ale za to ładnie się układa i z pewnością spodoba się klientce :-) 





wzorek 




9 komentarzy:

  1. Klientka jest zachwycona:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycona klientka to skarb. Dołączam do zachwycających. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Esterko ty sypiasz czasami?,czy przez sen dziergasz?ślicznie ten wzorek wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ciągu dnia dziergam tradycyjnie - rączkami, a w nocy stopami, bo mam zespół niespokojnych nóg i trzeba to jakoś wykorzystać :-)

      Usuń
  4. Wspaniałe ponczo :-) Doskonały wzór i kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń