poniedziałek, 19 października 2015

nowa cieplutka chusta

Dla bardzo wyjątkowej osoby :-) Miała być w kolorach czerwono niebieskich, cieplutka i milutka ;-) Dlatego wybór włóczki padł na Moher Special z Nako i Rainbow Angora Hobby Yarn. Zużyłam po jednym motku tych moherków, a robiłam szydełkiem nr 3. Dość długo szukałam również wyjątkowego wzoru, najlepiej takiego, którego jeszcze nie robiłam. Znalazłam gdzieś na chińskich stronach z dziergadełkami, ściągnęłam darmowy wzór i uszydełkowałam piękną chustę :-)







wzór: 





5 komentarzy:

  1. Śliczniutka :) Pasuje do blondynki i innej też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Piękna chusta w cudownych kolorach :-) Świetny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Esterko:))) Wczoraj wieczorkiem dostałyśmy z Kasia cudności:)))))))))))))))) Jesteś niesamowita:))

    OdpowiedzUsuń