piątek, 22 stycznia 2016

drewno i farba tablicowa - decoupage

Mam osobistego stolarza, który robi mi drewienka do dekupażu ;-) Piękna sprawa, bo gdy tylko potrzebuję np. drewnianą tabliczkę, skrzynkę czy też chlebak, jeden telefon i już mam :-) Nie ma to, jak zdolna rodzinka :-)  Dzisiaj zaprezentuję Maćkowe  tabliczki. Jedne - przeznaczone specjalnie na numerki na drzwi mieszkania, a drugie tablicowe. Już jakiś czas chodził za mną pomysł oznaczenia naszych mieszkań w kamienicy. Przyznam się, że nawet Pan Dzielnicowy zwrócił nam uwagę, że numerki na drzwiach mieszkania to wypadałoby mieć, tym bardziej że to parter i nie wiadomo, gdzie się "jeden" zaczyna. Maciek zrobił drewniane tabliczki w kształcie domków, ja tylko potraktowałam je dekupażem. W tym roku zrobimy remont klatki i będą się pięknie prezentować ;-) 
Drugie tabliczki, również "wystrugane" przez Maćka, potraktowałam farbą tablicową. Można po nich pisać kredą, co się tylko zechce. Mają wymiary 13 x 17. U Maćka mam zamówione jeszcze skrzynki na winko, chlebaki i herbaciarki :-) 
Teraz reklama: możecie u Maćka również zamawiać takie drewienka ;-)  
https://www.facebook.com/maciej.hodowany.7?fref=ts






5 komentarzy:

  1. Cudne tabliczki :-) Bardzo zdolnego masz stolarza :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu cuda z drewienka :) jedna jest moja ze specjalnym napisem. Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe półprodukty. Nawet byłam w tym linku, który podałaś, chciałam się zorientować nad wzorami i cenami, ale strona wygląda na prywatną (są podane prywatne informacje, brak jakichkolwiek oznak produkcji drewienek, mogę jedynie zamówić podjazd przed domem, którego jeszcze nie mam :) ) Z tym linkiem to wszystko oki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. link jest ok, bo to prywatna osoba ;-) napisz do Maćka wiadomość na FB :-)

      Usuń