czwartek, 25 lutego 2016

czarna sukienka dla nastolatki

Szycie dla nastolatek to dla mnie ogromne wyzwanie. Zawsze się boję, że nie trafię z fasonem ;-) A miałam za zadanie uszyć sukienkę na wesele i przy okazji ma ona też być na inne wyjścia. Szukałam różnych modeli sukienek w Burdach i innych katalogach, takich które by nastolatkę zadowoliły. W dniu, kiedy miałyśmy jechać po materiał, model był już wybrany. L, jasno i konkretnie miała sprecyzowany wzór sukienki. Dobrałyśmy tylko odpowiednie tkaniny. Przyznam się, że miło mnie to zaskoczyło. Wybrałyśmy grubszą, gęsto tkaną czarną dzianinę i do tego koronka. Sukienka jest bez rękawów, odcinana nieco powyżej linii talii, dół z zakładkami z przodu i z tyłu. Spodni materiał jest krótszy dołem, tak aby widać było wystającą koronkę. A dla mamy czerwone bolerko :-) 
Wykroje robiłam sama, gdyż miałam do wglądu tylko zdjęcie. 








5 komentarzy:

  1. Sukienka cudna , takie lubię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka piękna"mała czarna" pasująca na wszystkie okazje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. a jaki materiał śliczny:))))

    OdpowiedzUsuń