poniedziałek, 15 lutego 2016

drewniana szafka na jajka

Długo marzyłam o takiej szafce i w końcu mam :-) Oczywiście w spełnieniu marzenia dopomógł Maciek, który robi te wspaniałe "drewienka". Narysowałam projekt, pokazałam kilka zdjęć i szafka zrobiona. Mieści 20 jajek. Zamiast szybek ma metalową siatkę, taką do kurnika. Pomalowałam szafkę, nawoskowałam i przetarłam. Nic więcej nie dodawałam, bo szafka ma piękne ornamenty, które są ozdobą. 

Na surowo wygląda tak: 



A tak na gotowo: 













5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta szafeczka,jeszcze brakuje kurki:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna! Niepowtarzalna! Wyjątkowa! Co za oryginalny pomysł! To się nazywa dopiero artystyczna dusza! Imponujesz mi swoimi pracami, pomysłami i wykonaniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wygląda ;) efekt warty zachodu

    OdpowiedzUsuń
  4. tyle miesięcy - a ja nie mogę się napatrzeć...

    OdpowiedzUsuń