czwartek, 18 lutego 2016

ponczo - nowy wzór na drutach

Postanowiłam sobie w grudniu, że nauczę się nowego wzoru na drutach. Zawsze pomocna w tym jest Intensywnie Kreatywna . Tym razem skorzystałam z jej filmiku na youtube - o tutaj . Nauczyłam się wzoru gwiazdkowego. Od razu rzuciłam się na dużą robótkę, bo zaczęłam robić dla siebie ponczo. Jakby mi się nie udało, to zawsze przecież można spruć ;-) Włóczka to wełna estońska 8/2 kolor Africa. Wzór jest dość włóczkożerny i zużyłam na ponczo 274 g włóczki. Nie wystarczyło mi na wykończenie, więc dół dorobiłam szydełkiem włóczką Gazzal Galla w kolorze fioletowym.  
Wzór jest nawet prosty w robótce i daje ładny efekt :-)








 




3 komentarze:

  1. Fajne to ponczo takie kolorowe:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super poncho, cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ponczo :-) Cudne kolory i śliczny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń