czwartek, 17 marca 2016

szydełkowa sukienka

Tą sukienkę uszydełkowałam dla wyjątkowej osoby. Zna się na modzie i ma świetny gust. Czasu miałam niewiele, ale co się nie robi dla takich osób ;-) Sukienkę zrobiłam szydełkiem nr 3 z włóczki Malwa Anilux. Zużyłam nieco ponad 2000 metrów. Korzystałam z kilku wzorów, aby również sukienka była wyjątkowa. Pod spód uszyłam dwie dzianinowe halki, czerwoną i czarną. Zdjęcia są na czerwonej. 







Udostępniam  wzory: góra to podstawowy wzorek - trzy słupki, oczko i powtarzać. 
Reszta jest na zdjęciach: 

dół sukienki

rękaw


wzór drugi

środek





4 komentarze:

  1. Pozostało tylko wooooooow!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna sukienka :-) Przepiękna mieszanka wzorów i doskonały kolor :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń