czwartek, 21 kwietnia 2016

wdzianko polarowe z IKEA

Nie planowałam wczoraj wchodzić do tego sklepu, ale coś mnie tak tam pchało, że weszłam :-) Sklep SH, w którym często wynajduję extra materiały, włóczki i wiele innych cudownych rzeczy :-) Wczoraj obeszłam sklep i nic mi w oko nie wpadło, ale gdy już miałam wychodzić podeszłam do kosza z kocami i narzutami. Leżał sobie koc ogromny z polaru z IKEA, z wyglądu przypominający wełnę filcową. Obejrzałam wzdłuż i wszerz i kupiłam. W głowie zaświecił mi się pomysł, na wiosenne dni. Burda nr 1/2015, model 101. Krój prosty, duży kołnierz z wyłogami, wiązanie na pasek. Wykorzystałam z pledu ozdobne wycięcia, które mam na końcach rękawów, na dole wdzianka i przy kołnierzu. 


Wdzianko w Burdzie wygląda tak:



A moje wdzianko wygląda tak: 









2 komentarze: