poniedziałek, 13 czerwca 2016

dywan szydełkowy ze sznurka

Robiłam ten dywan "na raty". Zaczęłam go w ubiegłym roku, a skończyłam dopiero wczoraj. Ratami, po kawałku, aż dobrnęłam do końca. Dywan zrobiłam ze sznurka plecionego do wypustek - kolor biały. Jest to sznurek poliestrowy, dość sztywny, woskowany. Zużyłam dziewięć szpul, każda po 100 metrów. Robiłam szydełkiem nr 4. Dywan wyszedł dość duży - 140 cm. 
Dywan z tego sznurka jest dość wygodny w użyciu, można go wyprać w pralce, można dodać do prania chloru, aby był cały czas biały. 








Dywan jest na sprzedaż, zapraszam na srebrną agrafkę, banerek u góry :-) 



3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyszedł:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały dywan :-) Piękny wzór i doskonały kolor - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń