czwartek, 23 czerwca 2016

fikuśny dekolt w letniej bluzce

To jest właściwie taka resztkowa bluzka. Szyłam niedawno bluzkę z pięknym żabotem i zostały mi dwa małe kawałki, które wykorzystałam na rękawki. Szyłam też piękną kwiecistą sukienkę i z niej zostały mi również większe kawałki, z których udało się skroić tył i kombinowany przód bluzki. Bluzka miała być prosta, ale pomyślałam sobie, że zrobię w niej taki fikuśny dekolt. Mój mąż mówi, że to dekolt " myślowa chmurka" - tylko zamiast tekstu, moja szyja i głowa :-) Wykończyłam go białą wypustką, a asymetryczny szpic przytrzymuje metalowa blaszka. Doszyłam też małe mankiety przy rękawach. Dół zaokrąglony. Materiał przy rękawach to cienka dzianina, natomiast ten kwiecisty to żorżeta z dodatkiem lycry, który idealnie współgra z dzianiną. 









1 komentarz: