środa, 23 listopada 2016

ocieplany kombinezon i śpiworek dla dziecka

"Jak dobrze mieć sąsiada... a zimą ci pomoże" - tak śpiewały Alibabki. A u mnie w kamienicy taka pomoc sąsiedzka jest naturalną sprawą. W ramach takiej akcji pomocy powstały ocieplane ubranka dla malutkiej córeczki sąsiadki.  Klara jest drobnym dzieciątkiem, ma dopiero miesiąc :-) Mama Klary potrzebowała dla niej śpiworek, ocieplany, taki akuratny na zimowe dni. Druga sąsiadka przyszła do mnie na poranne pogawędki i przy okazji mi o tym powiedziała. Poszukałam więc odpowiednich materiałów i powstał szybciutko śpiworek i kombinezon dla Klary. Na popołudniowy spacer Klara poszła już w cieplutkim ubranku :-) 
Spiworek i kombinezon uszyłam z resztek polaru i pikowanej otuliny. Korzystałam z wykrojów z finlandzkiego magazynu OTTOBRE DESIGN KIDS FASHION nr 1/2016, modele 3 i 8. 

"Gdy furę zmartwień, kłopotów masz huk
Do drzwi sąsiada zapukaj puk puk..." 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz